Joulukortti tontulta

Toivottavasti runosta tuli sinulle hyvä mieli. Minulla on siihen liittyen pyyntö.

Jos toimipisteen ovi on raskas, kynnys korkea, tai sinne johtaa jyrkkä mäki, meistä monen on hyvä tietää se etukäteen. Neuvomalla vaivattomimman pääsyn, teemme kaupungista paremman ja toimivamman kaikille.

Jo arvaatkin, että nyt astut kuvaan sinä. Palvelukartasta nimittäin puuttuu vielä esteettömyystietoja. Eikö olisi hienoa, että kun kerromme Palvelukartasta mainoskampanjalla helmi-maaliskuussa, palvelu olisi mahdollisimman kattava?

Täytä siis tai päivitä toimipisteesi esteettömyystiedot ja kanna kortesi kekoon lämpimämmän ja solidaarisemman Helsingin puolesta. Jotta ihan kaikilla on tervetullut olo.

Antamalla saa hyvän joulumielen sydän2, ja nyt sitä on tarjolla.

Palvelukartan logo

Palvelukartta on Helsingin kaupungin digitaalinen palvelu. Se auttaa ihan kaikkia, mutta erityisen tärkeä sen on niille, jotka joutuvat kiinnittämään huomiota esteisiin tiellään. Palvelukartasta voi tarkistaa, miten erilaisiin toimipaikkoihin pääsee, ihan konkreettisesti.

Linkki: Täytä toimipisteesi esteettömyystiedot

  1. Valitse Esteettömyyssovellus
  2. Jos AD tunnuksesi on liitetty TPR kokonaisuuteen, kirjaudu sisään painamalla ”Kaupungin työntekijä” linkkiä. Tai kirjaudu saamillasi tunnuksilla.
  3. Kirjoita toimipisteesi ”Hae toimipistettä” hakuruutuun
  4. Pääset täyttämään esteettömyystiedot kohdasta ”Avaa”
Esteettömyyssovelluksen hakutulos ja linkki esteettömyyssovellukseen

Linkki: Löydät tarvittaessa myös ohjeet esteettömyystietojen täyttämiseen.

Vastaamme mielellämme myös kysymyksiin:

mirjam.heikkinen@hel.fi (0403344635), henna.niemi@hel.fi, kati.seppala@hel.fi

Lämmin kiitos!